Translate

fredag 10. oktober 2008

Slanking2

I dag lager jeg spaghetti med kjøttsaus som jeg skal posjonere og legge i frysern. Da er og blir det mye lettere for meg aa spise akkurat den mengden jeg skal av middag- i følge min diett. I følge min diett skal jeg spise av slik mat, 100 gram kjøttsaus, som er av den magre typen. I dag stekte ejg "Go og Mager kjøttdeig av svin, med bare 9 gram fett. Jeg steker 400 gram og putter oppi et glass Dolmio pastasus, den med extra hvitløk.
Saa var det spaghettiwen da....... det er tragisk lite ejg skal ha av den - der oxo bare 100 gram.
Naar alt er kaldt legger jeg 100 gram kjøttsaus i en pose og 100 gram spaghetti i en annen pose og legger alt i frysern - klart til middag ! Bon Appetitt ! (eller hva naa det heter - skrives hihihi

Ingen kommentarer: