Translate

torsdag 2. oktober 2008

Slanking

Grunnen til at ejg er overvektig er at jeg har et syndrom som heter Prader Willi syndrom. Dere kan lese om den her;

www.praderwilli.no
www.frambu.no

Jeg har siden april 1987 hatt type 2 diabetes. Jeg bruker insulin, tabletter og er paa diett.
Siden ejg naa har dette syndromet er det veeeeeeldig vanskelig for meg aa gaa ned i vekt. Min samboer prøver saa godt han kan (stakkars) aa hjelper til.
Trening er ikke min aller sterkeste side for tiden. Har godt noe opp i vekt, saa jeg sliter en del med tillegsplager.. saa det er nestren umulig for meg aa faa til/orke aa trene, pga av disse smertene jeg har div steder.
Jeg - vi bor paa Lambertseter, saa hadde vært fint aa hatt flere aa trene sammen med. Seff kan min samboer og jeg trene sammen - men han sliter med leddgikt, saa ikke alltid han orker aa trene.
Jeg trener - har medlemskap paa Elixia - avd Lambertseter. Men for øyeblikket - i skrivende stund har jeg fryst mitt abbonement, saa kan ikke trene der før ETTER 18 november. Haaper virkelig at jeg er i form igjen til aa beg m,ed lett trening igjen da.....
Vil veldig gjenre - og maa ned i vekt. Vil inn i en kjole som jeg vil bruke paa min søsters bryllup, som er 13 juni 2009 ! Haaper jeg lykkes med det .....

1 kommentar:

xxx sa...

Hei du :)
Utrolig koselig blogg å lese :)
Jeg ønsker å si at du er en søt og koselig person uansett hvordan du ser ut og hvilke sykdommer du har.
Klarer du å bære din vekt og har ingen plager av den, så lev livet som du er snuppa :)
Ønsker deg en fantastisk kveld videre :)