Translate

fredag 30. mars 2012

Sommer tur

Tirsdag 27 mars var jeg og min mann på medlems møte i NHF Kongsberg (Norges Handikap Forbund) :-)
Der skulle vi blant annet bestemme hvem tur vi skulle dra på.
Vi ble forespeilet to turer.... vi gikk igjennom begge to.Det var 7 stk som rakk opp handa på den ene turen, og 9 (tror jeg) som rakk opp for denne turen jeg skriver om her. MEN: vi må være 20 stk elelr flere for å få det til denne prisen - slik jeg har forstått det. Så må krysse alle fingre og tær o alt for at denne turen blir noe av. Tror det var noen som ikke var på møtet som ville være med på tur. Så vi får bare håpe - håpe !! Jeg vil her fortelle dere om den turen vi valgte !

Tur 3 - Avreise fra Kongsberg 27 juni, Hurtigruta 28 juni 2012


* Kongsberg - Otta - Grotli - Hurtigruten - Molde - Kristiansund - Kongsberg
Dag 1
Vi starter fra avtalt sted (i Kongsberg) og kjører Gudbrandsdalen til Otta hvor vi tar av og kjører mot Lom og til Grotli, hvor vi overnatter.

Dag 2
Kjører vi ned til Geiranger og Flydalsjuvet. Lunch i Geiranger før omborstigning på Hurtigruta. Felles middag ombord. Ankomst Molde kl 21:30 og innsjekk i Molde for overnatting.

Dag 3
Kjører vi til Bud og kanskje "Gammelsalta sei" til lunch før vi passerer Hustadvika og videre Atlanterhavsveien inn til Kristiansund for overnatting og felles middag.

Dag 4
Kjører vi via Tingvollfjorden,  Sunndalsøra før vi kommer til Oppdal og inn på E6 og hjem til avtalt sted tidlig på kvelden.

Prispr person: 5.950 Kr

men det som er det aller - aller - aller beste. Det er at de som er medlemmer av NHF får denen turen GRATIS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (DA er ikke jeg vanskelig altså) hihihihi) Min mann er oxo medlem, så vi får gratis tur begge to ... JUHUUUUUU :-)





1 kommentar:

Inger Helene sa...

Til informasjon er Grotli et sted i Skjåk, der vi bor :) Hyggelig at dere vil reise gjennom vår vakre bygd!
Når du passerer Skjåk kirke må du se på solsiden, der ser du gården vår. Den grenser til kirken med jordet vårt :)