Translate

mandag 18. juni 2012

Dagen i dag

Startet som dere så av forrige innlegg med "opptrapping" Det vil si opptrapping til å begynne å spise litt mat igjen .... Så i forrige innlegg skrev jeg jo om frokosten min !
Nå tenkte jeg å ta resten av dagen !
Foresten, frokosten hadde jeg kl 13:00 i dag
så hadde jeg et mellommåltid kl 16:00 (egentlig skulle den vært kl 15:00, men da sto jeg på elipsemaskinen og trente)!! Da var det en pulver shake !
Så kl 18:00 hadde jeg lunch. Den besto av; 50 gram stekt kyllingfilet, et salatblad(rapid), par skiver tomat,agurk og paprika(både rød, grønn og gul) Og tilslutt 1 ss hjemmelaget oljedressing(fra boka)

Smakte veldig godt !

Så dro jeg på trening igjen. Til "Bodycombat" Så etter den timen kl 20:00 hadde jeg et mellommåltid til. Da var det en ny shake.

Etter det var det møte i "Slankekrigen" gruppa, så var hjemme igjen ca 21:30.
Så kl 22:00 spiste jeg middag. det var samme som jeg hadde til lunch - men gadd ikke varme kyllingen så tok den kald, men det smakte like godt det :-)

Jeg skal nå heretter spise 6 ganger pr dag.

kl 13 frokost
kl 15 mellommåltid - pulver
kl 17 lunch
kl 19 mellommåltid - pulver
kl 21 middag
kl 24 kveld - pulver

Etter en uke med denne kosten så skal jeg over på halvfart - som står om i forrige innlegg
Da er det oxo pulver innimellom, men tror oxo at jeg kan ha litt (halv eple og 5 hasselnøtter som et mellom måltid)

Nå er kl 22:40, og har enda et måltid igjen  - kl 24:00 :-)


Ingen kommentarer: