Translate

onsdag 30. januar 2013

2013

Her var det oxo veldig lenge siden ejg hadde skrevet noe ... uff, som dere skjønner så er jeg ingen blogger ....
Kan ikke love at jeg blir bedre i 2013, men skal gjøre et forsøk.

Sist jeg skrev her inne så holdt jeg opå med pulver. Husker ikke helt når jeg sluttet med det. Men  har nå fra 2 jauar 2013 begynt på ny runde me pulver.
Det begynte vel sånn der .... så har det bare sklidd mere og mere ut for meg ..... dessverre. Så jeg har nok heller gått litt opp i vekt igjen  *sukk*
Men siden ejg startet med /på Xtravaganza har jeg gått ned ca 10 kg, så det er jeg jo fornøyd med ....
Men vil mye mere ned ......
Nå har mannen min kjøpt pulver til meg som skal holde til 21 februar ....*hjelpe meg*!!!!!

Jeg går nå egentlig på noe de kaller "Lifetime" men jeg synes ikke det opplegget var noe for meg .... og siden jeg oxo har begynt på bare pulkver igjen - så ønsket jeg å være i en gruppe som var sånn ca på samme nivå som meg. Og det har jeg fått lov til !

Så nå er jeg på nytt i en Intensiv gr. Dette er en helt ny gruppe - som nå i 4 mnd heter Intensiv.  Noen har gått på pulver en stund, andre skal begynne, og andre igjen skal kombinere... mat og pulver

Gruppa startet tirsdag 29 januar. Vi er 14 (eller 15 stk) i gruppa...Så ganske mange ....

Denen uka har jeg vært flink - har bare holdt meg til pulver .... + mye vann !  (jeg tisser - tisser - tisser - tisser) hehehehe

Så var det treningen da ...den er det dårlig med nå på vintertid, men så fort snøen er borte og sånt så skal jeg trene hver dag .... enn så lenge får mannen min kjøre meg - de dagene han orker.

Jeg blir gressenke fra 20 april - 19 mai. Så da håper jeg virkelig at det er bart ute - spå jeg kan trene hver dag !

Så, sånn er ståa akkurat nå.....

Håper vi snakkes  snart igjen !

Klem fra meg

1 kommentar:

ChristineEmilie sa...

flott blogg du har :) skal gå inn å se på kortbloggen din også. gleder meg. er så morsom å oppdage nye håndarbeidsblogger! Masse lykke til med slankingen. håper du når målet ditt. :)

hilsen fra ChristineEmilie