Translate

onsdag 4. september 2013

Dette innlegget har ikke fått noen tittel. Da jeg ikke helt vet hva jeg skal kalle det ...

jaja..... en stund siden jeg har skrevet her noe nå. Jeg tenker "ofte" at jeg skal, men får det liksom ikke helt til .... noen ganger vet jeg hva jeg vil/skal skrive ... men andre ganger ikke. De gangene jeg vet sdå får jeg det liksom ikke til å få det ut her ... merkelig.....

Nå glemte jeg å sjekke hva jeg skrev om de siste gangene her inne .... Men det jeg VET at jeg har skrevet en del om er jo dette med at jeg har gått p å"Xtravaganza"
 Det gikk bra - en stund. Gikk på pulver en stund - spiste litt igjen ... så ny pulver kur. Tror ejg tok 3 slike pulver kurer til sammen. Jeg gikk ned ("seff")
På det laveste veide jeg 73,5 kg. Det var 17 aug 2012
I år derimot ...1 år frem i tid, så veide jeg 2 aug 2013 86,6 Og den 30 aug 2013 veide ejg 86,4

HVA HAR SKJEDD HER ..................

Jo...... jeg var 4 uker i Thailand i nov/des 2012 og jeg var i Thailand i april 2013. Og det har  vært jul og sikekrt mere til - uten at jeg helt husker mere hva det har vært.....

Så nå veier jeg over det dobbelte av det jeg gjorde - igjen ..... :-(

Jeg trente heller ikke noe i våres/sommern .....så der har vi en av grunnene til vektoppgangen....

Når det gjelder kostholdet - så tar jeg det en dag av gangen ... for jeg husker ikke mere hva jeg har spist dager før.... så det vet jeg ikke. :-(  (men har vel vært gal spising da - siden ejg har gått opp så mye)

29 mai 2013 fikk jeg konstatert FIBROMYALGI. Og etter den dagen så har lyst og ork til trening vært HELT - TOTALT på bånn.....Og nå sliter jeg så helt forferdelig med å få lyst og ork til å begynne å trene igjen......

Må/bør/lyst å kjøpe meg nye (større *sukk*) klær. Spess bukser. Men noen lange topper/gensere oxo.

Har veldig lyst - i en periode å få meg en PT = Personelig Trener der ejg har mitt medlemskap. Men det er jo så sinnsykt dyrt ... har ikke råd til sånt.... :-(
Men ejg føler/vet at jeg trenger hjelp og oppfølging ... men HVEM ??????

Jeg og min mann har kjøpt oss ny leilighet ! De holder på å bygge den nå - så den er ikke innflyttingsklar før sommern 2014. Selger sa at det vil stå 1 aug på papiret - men at han trodde det kanskje ble før - mai/juni.... håper det blir det, elelr før !
Det er en leilighet på 1 plan, inngang på /fra bakkeplan. 2 soverom. 2 boder - en inne og en ute. Garasjeplass. Leiligheten er på ca 71 kvm !  *GLEDER OSS*

Tja, hva sker ellers da - som er å fortelle...... *tenker*

Jo, har beg å strikke igjen da !

Skal/lover å fprtelle mere om det - og legge ut bilder av det jeg har strikket !
Har oxo såvidt beg å lære meg å hekle - hekle noe som heter "bestemor ruter".... Ikke så veldig vanskelig - egentlig .. .men får det alikvekl ikke heeelt til - ennå.
Bilder av heklingen vil oxo komme - etterhvert !

Til slutt vil j eg bare si;

Ta en titt på kortbloggen min. Jeg selger oxo kort. Kort etter ditt ønske - eklelr du kan kjøpe noe av det jeg har liggende her. Jeg tar 50 kr pr kort  + porto !

http://lene1970kortblogg.blogspot.no



Ingen kommentarer: