Translate

tirsdag 22. mai 2012

Slankekrigen


Ja, nå har ejg vært på "Slankekrigen" i 1 uke. Som jeg skrev over så fikk jeg føling første natta - etter en hel dag på bare pulver. Men hadde til da ikke gjort noen forandringer med insuling dosene mine.
Så den uka som har vær har jeg gått på det de kaller "halvfart" dvs  at man spiser lavkarbo mat og bruker pulver ...så jeg byttet ut lunchene og kveldsmaten med pulver. De  to andre måltidene har jeg spist mat.

Har ekspremiert litt til og fra når det kommer til insulin... men ikke kommet frem til noe ... Så jeg fikk meg en time hos legen i går. Hun så på skjema jeg hadde med (hvor jeg skriver opp alle maålingene mine og notere insulin dosene mine) hun synes ikke  det så så galt ut... men siden ejg hadde sterk føling første natta så sa hun at jeg skulle kutte all insulin. Hun sa at det er lettere å behandle et høyt blodsukker enn med lavt bl.sukker.  Så om det blir for høyt så skal jeg ta litt insulin.... Og jeg synes det er høyt - til tider. men nå har jeg min faste lege time til fredag, så tenke å se frem til da - og ta det sammen med legen .
Skal drikke 3 liter vann pr dag .....VELDIG mye synes jeg . Men jeg har 1 stk 1,5 liter med vann i kjøleskapet... og heller over i en vannflaske som jeg "sutter" på hele tiden ..så når den er tom fyller ejg den på nytt ...da går det lettere å drikke 3 liter - synes jeg !
Så i dag er det dag 2 på bare pulver- og synes til nå i skrivende stund det går greit!

I dag har jeg oxo vært å fått satt opp mit egen personlige treningsprogram med en personelig tener. Så tror dette blir bra !
Oppstartvekt;

14/5 - 85,6 På en "InBody" maskin/vekt. Sånn som analyserer  kroppen din. Hva du manlger, har for mye av osv av vann, fett, musleker ol
21/5 -82,...(husker ikke. Får eksakte i morgen) Annen vekt

Ingen kommentarer: