Translate

søndag 13. mai 2012

Søndag 13.05.2012


Dagen i dag startet TIDLIG...... *gjeeesp* glis daane Vekkerklokka ringte klokken 08:00. Da var det opp å lage seg en lavkarbo - frokost, som ALLTID består av å steke 3 bacon - skiver og steke 2 egg ! 

Så var det "rengjøring av kroppen" 

Etter det var det av gårde til svigers. Der skulle vi være kl 09:30, men kom 10 min seinere ! 

For vi skulle til Ulefoss i dag, sammen med svigers og svigerinnen min Og mannen min da - selvfølgelig glis 
PÅ/I ? Ulefoss skulle vi feire Ellen sin konfirmasjon. 

Siden svigerfar hadde laget 30 liter "Suppelapskaus" (OG bakt rundstykker) måtte vi være der par timer før det startet. Så vi var der ca 11:30. 
Kl 14:kom resten av "gjenget" ! Så har hatt en flott dag.... Med veldig god mat. og ALLE de kakene daane sjokk ....og iskake og hjemmelaget is !!!! 

Konfirmanten, som er datter av min manns fetter.... hadde bestilt maten - og rundstykkene ! 

(Så svigerfar var oppe kl 06:00 og begynte å bake....) daane sjokk 

Så han var sliten da vi kom hjem i kveld ja - ved /ca 21:00 - tiden ! 

Er SÅÅÅ glad for at jeg har en så hyggelig sviger familie ! (og om ikke lenge skal min svigerinne ha en liten gutt ....har termin 3 juli) jippi aa_icon_love 

Dette er hva som har skjedd her i dag !


_________________

Ingen kommentarer: